Verduin Consulting Sociale Wetgeving

vcsw

‘Onze bereikbaarheid is veilig gesteld’

 Vanuit het hoofdkantoor in Den Haag voert VCSW, Verduin Consulting Sociale Wetgeving, uitvoerige analyses uit over de salarisadministratie van haar klanten. Voor deze werkzaamheden is een goede internetverbinding en ruime data-opslag van belang. Beide stonden onder druk. MyEasyOffice bood uitkomst.

Jos Verduin vertelt: ‘Als dé specialist in loonheffing vordert VCSW voor haar klanten onterecht afgedragen premies terug van de Belastingdienst. Hiervoor analyseren we salarisadministratie van de klant op onbenutte financiële voordelen binnen de sociale wetgeving. We zien vaak dat werkgevers onvoldoende op de hoogte zijn van de regelingen waar zij recht op hebben. Begin 2011 zijn wij hiermee gestart en inmiddels telt ons bedrijf 35 medewerkers.’

 

Slechte bereikbaarheid
‘Vorig jaar zijn we helemaal overgestapt op MyEasyOffice. Hiervoor waren meerdere redenen. We hadden veel klachten over een stabiele werkomgeving en onze bereikbaarheid. Onze internetverbinding en wifi werkten niet goed. Hierdoor was onze data in de cloud ook lang niet altijd goed toegankelijk. Bovendien liep de cloud-omgeving ‘vol’ en functioneerde steeds trager.’

 

Professionele oplossing
‘Op een lokale netwerkborrel kwamen wij Wilbert Nederpelt tegen van Venéco. Hij vertelde dat MyEasyOffice een professionele oplossing kon bieden. Nu ben ik niet zo snel enthousiast want de verhalen stemmen vaak niet overeen met de praktijk en het is een grote stap. Maar de nieuwsgierigheid was gewekt dus mocht hij ons proberen te overtuigen. Eigenlijk was er al direct een goede klik. Venéco had nuttige adviezen en wist te overtuigen. Nadat ze eerst metingen hadden verricht voor internet en wifi brachten ze advies uit. Pas na overleg zijn ze gaan uitvoeren.’

 

Automatisch opgeschaald
‘Ze installeerden een online werkplek met een stabiele internetverbinding, firewalls, een goede wifi-infrastructuur, SSL-certificaten. We hebben geen zorgen meer dat er niet genoeg digitale serverruimte is. Met MyEasyOffice wordt er – wanneer nodig – automatisch opgeschaald in de cloud. We kunnen zonder problemen door doorgroeien.’

 

Meteen opgepakt
‘Het beheer en onderhoud is proactief en op afstand. De service is heel toegankelijk en de medewerkers zijn erg vriendelijk. Als ik bel met een voor ons urgent probleem, wordt het direct opgepakt. Via “teamviewer” wordt er soms meegekeken om het probleem als het mogelijk is direct te verhelpen. En onze onkunde? Die wordt met een glimlach en een knipoog verholpen.’